כותרת: לוחות תכנון ופרסום
תמונת מהדקים

לוחות תכנון ופרסום

בין העזרים החשובים ביותר שמסייעים לתפעול וביצוע מטלות יום יומיות נמצאים לוחות התכנון והפרסום. הם חשובים ונדרשים כאשר יש צורך להעביר מסר, מידע, הוראה או כשרוצים לבצע מעקב חיוני שתמיד ימצאו מול העיניים.

תמונת מהדקים

למה משמשים לוחות תכנון ופרסום

על גבי לוחות מסוג זה, שעשויים חומרים קשיחים, עמידים וכן גם מחיקים, ניתן להעביר מסרים, הודעות, תזכורות ועוד שלל פרטי מידע חיוניים. לוחות התכנון והפרסום יכולים להוות כלי עזר למנהל הבכיר או למנהל הזוטר. הם משמשים במוקדי פעילות, במפעלי ייצור, בחברות לוגיסטיקה. במקומות שבהם עובדים צוותי עבודה שונים, כאשר ישנו עומס של פעילות, כאשר עובדים על כמה וכמה פרויקטים במקבל, בעזרת הלוחות הללו מבצעים את הכל ומתפקדים ביתר יעילות.

לוח תכנון שנתי מחיק, צבעוני, מסגרת אלומיניום
לוח תכנון שנתי מחיק, צבעוני, מסגרת אלומיניום
לוח תכנון שנתי גדול מחיק מעוצב, מסגרת אלומיניום
לוח תכנון חודשי מחיק מעוצב.
לוח תכנון שנתי מחיק כולל לוגו, מסגרת אלומיניום
לוח תכנון לבקרה מחיק-מגנטי 120*240 מעוצב, צבעוני, כולל לוגו במסגרת אלומיניום
לוח תכנון ביצועים לרשת שופרסל: מחיק, מעוצב, צבעוני, כולל לוגו. מסגרת אלומיניום
לוחות תכנון טבלאות מחיק - מעוצבים, צבעוניים וכוללים לוגו, מסגרת אלומיניום
Previous slide
Next slide
תמונת מהדקים

ייצור סטנדרטי או לפי דרישה

לוחות מסוג זה ניתן לייצר במבנה סטנדרטי או לתכנן ייצור מותאם לדרישות ייחודיות. הלוחות יכולים להיות קטנים יחסית או גדולי ורחבי ידיים. ניתן להוסיף גרפיקה רצויה, על מנת לסייע למעדכני הלוחות והמפרסמים. נהוגות למשל טבלאות שונות, עמודות המציינות תאריכים, שעות, מספר תעודות זהות, שמות של בעלי תפקידים, פירוט של אירועים, סיכומים ומסקנות. הלוחות מאפשרים פעילות דינאמית, עם תגובה מהירה ורישום שינויים בזמן אמת.

לוחות מחיקים לתכנון ופרסום יכולים לשמש צוותים טכניים, צוותי בקרה, מהנדסים וכל גורם ביצועי. הם יכולים להתאים להתקנה לצד תחנות עבודה, בעמדות בקרה, בחדרי ניהול, חמ"לים, משרדים, מרכזים לוגיסטיים ועוד. ניתן לעדכן לוחות זמנים ומועדים, זמני אספקה, פריקה וטעינה, זמני הדרכות אישיים, מחלקתיים, מפעליים.

ברכישה של לוחות תכנון ופרסום כדאי להקפיד על כך שהמוצר יהיה חזק ועמיד, בגודל הרצוי ובגוון המועדף. אף כי מקובל מאוד להזמין לוחות שצבעים בהיר או לבן, ניתן להוסיף צבעים נוספים, לפי צורך. בסיס פלסטי המשולב עם פרופילים יכול וצריך להבטיח מוצר נוח לשימוש, יעיל וכזה הניתן לתליה או להעמדה בדיוק במקום הרצוי לכם. במידת הצורך, ישנה אפשרות לשלב מוצר דו שימושי, כדוגמת לוח מחיק ביחד עם לוח שעם או לבד, שעליו ניתן לתלות מודעות, דפים מודפסים, פתקים עם מסרים שונים וכיוצא בזה.

תמונת סמן סגול

רוצים להזמין שיחה עם נציג? השאירו פרטים כבר עכשיו!